onsdag 11. mars 2009


Såå er jeg igang,og dette var ikke lett...(:

Men nå begynner jeg å skjønne litt av dette..

Tenk mitt første innlegg!

Jeg hadde aldri klart dette uten god hjelp ifra Anita som har den flotte bloggen : Dusedrømmer !

Så klokken er nå ca 0015 og vi sitter ennå her i sofaen hennes ,snille snille Anita.

Hvis noen hadde sagt til meg for to år siden at jeg en dag ville ha min egen blogg,da hadde jeg svart: Hva er det?Så data var noe jeg ikke brydde meg om,men da jeg skulle starte min egen butikk hadde jeg ikke noe valg lenger..

Litt feiling kommer det nok til å bli...så ser dere noe rart så er det bare meg som har gjort en liten feil :)

Nå skal jeg sette meg i bilen og kjøre hjem,det har vært en koselig kveld og jeg har vært omringet av vakre ting i landlig idyll hos jenta bak bloggen duse Drømmer...

Ha en god natt alle sammen.

1 kommentar:

  1. God morgen:)
    Takk for koselig besøk:)
    Bloggen din kommer til å bli kjempe fin...
    Gleder meg veldig til å se bildene fra butikken.
    I dag skal jeg ned å dille litt, skal ta noen bilder,så får vi se hva det blir til i kveld.
    Ha en super fin dag:)
    Klem Anita

    SvarSlett