torsdag 12. mars 2009


3 kommentarer:

  1. Hei! Så gøy at du har kommet med blogg! :-) Handler endel hos deg, var innom senest igår og kjøpte en liten søt hvit treramme og en av de små tagsene med Bath på! Bloggen din er jo kjempefin, og greit å kunne kikke innom her og se om du har fått no nytt spennende jeg bare MÅ ha! ;-) Driver selv nettbutikk, og holder på å utdanne meg som interiør-konsulent! :-) Ha en fin helg! Klem-Mia

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen i blogglandia :))
    Butikken din ser nydelig ut og er jeg innom Arendal, ja da ser du meg ;)
    Kjempemoro med flere sørlendinger her inne :))
    Legger deg til på linkelisten min.

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. hei dere to!sååå koselig med komentarer ifra dere,så pussig Mia du skjønner det at jeg var på nære nippen til å spørre deg da du var innom butikken om det var deg... så du skjønner jeg har vært innom bloggen din mange ganger :)vært innom deg også Kari kjempe fine blogger begge to,klem

    SvarSlett