lørdag 21. mars 2009

Og det kom også varer fra NyblomOkollen...

Jeg liker leverandører med litt historie,Nyblom O kollen ble startet opp 1997 av en familie,det er datteren i huset som designer deres produkter,de lager produktene i landlig stil og jeg tror nok datteren er litt inspirert av Astrid lindgrens rolle figurer...

De er så fine disse sitte putetrekkene,så er det en veldig god kvalitet,holder seg fint vask etter vask. Jeg har de også i stripete blå.

Ellers så kom det rutete blå duker størrelse 130x130cm,brikker,kjøkkenhåndklær og løper i blått og blå fargen er så fin..


Stolputetrekk i hvit,jeg har den som har volang kant rundt hele trekket.
Jeg har disse trekkene i mange forskjellige farger Rosa stripete,rød stripete,rød rutete,ensfarget rød,rutete beige og de jeg har nevnt på dette innlegget.
Ja ja så ble det sent i natt også..Håper det blir like fint vær i morgen som det har vært i dag,da vil jeg ha meg en lang gå tur sette meg med et vann og grille noen pølser og bare nyte at våren er i anmarsj Ha en god søndag alle sammen ! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar