onsdag 22. april 2009

Tusen tusen takk for AWARD!!


Litt om henne jeg har fått den av,,,

Siden jeg startet butikken min så har hun vært en trofast kunde hos meg

Som person er hun ei jente som er lett å like,alltid så blid og posetiv.

og det blir alltid litt prat når hun kommer innom :)

Hun har også nylig fått seg blog og denne håper jeg dere alle kjære lesere tar turen innom.

En herlig blog i den landlige stil.
Så takk igjen :) Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET -
nærhet i rom, tid og forhold
.Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte,
og formålet er å finne og å være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,
vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!

Gi denne utmerkelsen til seks bloggere,
som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres
"Og de som får award fra meg er.......
Måtte gruble litt fordi der er jo igrunn
så mange som hadde fortjent en award
Men her er disse som har fått den og hvorfor..



Emmelines var mitt første møte med bloggverden
Jeg har følgt bloggen hennes i 2 år,altså siden jeg begynte med data
og hadde det ikke vært for hennes blog'så er det nok ikke sikkert jeg hadde blitt
så "hekta"som det jeg er.. :))

Hun har mange flotte innlegg som mange av oss nok kan føle oss hjemme i..


anniche driver også nettbutikken

"annas rom"

Hun traff jeg i butikken min for ca 1 år siden

Etter at hun hadde vært hos meg skrev hun om butikken min på bloggen

sin,masse fine ord.

Og det synes jeg er kjempekoselig at vi som driver butikk

drive litt reklame for hverandre..

Men det kjære lesere er det ikke alle som gjør.

Men anniche er en av dem som gjør det :)





Kristin har vært en av mine faste lesere

siden jeg fikk meg blog.

Hun er flink med å kommentere innlegg

og er alltid like hyggelig .

For meg virker Kristin som en person med et stort hjerte :)




Mia har også nettbutikk og kommer fra Fevik, der jeg også

er oppvokst :)

Hun var også en av mine første lesere :)

Ellers så har Mia vært så snill å nevne butikken min i bloggen sin,

og det var før jeg selv fikk meg blog

Snill er Mia :)





Bloggen hennes er vel kanskje mer kjent som

LIVSLYST.

Hun for adward fra meg fordi

bloggen hennes er rett og slett kjempekoselig

Det er noe med den bloggen som gir meg gode minner..
og noe med kropp og sjel..



( husfruas memorarer )
For meg så har hun en inspirerende blog
der hun viser frem mye av sitt hjem
hun er ganske så kreativ og lager masse flotte små saker
alltid gøy å stikke innom bloggen hennes.. :)
Og med dette kjære lesere
så må dere ha en god god natt
med mange gode drømmer....














7 kommentarer:

  1. God morgen:) Tusen takk for så fine ord, ble helt rørt jeg:) og så fint du hadde skrevet til de du gav awarden til...du er god:)Nei,nå må jeg komme meg av sted på jobb, ha en strålende dag:) Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempeflotte ord du kommer med, dette setter jeg stor pris på.Tusen takk for Awarden,den skal jeg legge inn på min side. Tusen tusen takk :-) Ha en kjempefin dag. Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fine ord om bloggen min, og flott award!

    SvarSlett
  4. Gratulere med award, selv - koselig med sånne utmerkelser. Alle liker å bli lagt merke til!

    Har ikke vært innom butikken din på lang stund nå, våren er en hektisk tid - men kommer snart sikkert...

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  5. Hej på dig!

    tack för titten och kommentaren inne hos mig. Men herregud vilken fin blogg du har och vilka vackra saker du har i din butik.

    Jag addar dig också.



    Kram Inka

    SvarSlett
  6. Tusen takk for awarden ! Det er den fineste jeg har fått faktisk :) Og helt enig med deg - det er viktig at vi tar "vare" på hverandre, herremin , nok krig i verden ;))

    Kos og klem fra Søgne !!!

    SvarSlett
  7. Hei.
    Kjempe flott blogg du har :)
    Du har mange fine ting også. Risør.

    SvarSlett