onsdag 15. april 2009

Endelig på nett igjen !

I går var veien kommet til den årlige kontrollen hos Tannlegen..
og jeg visste at denne gangen var det noe å gjøre,
en sprekt gammel fylling som ikke var noe god,
og jeg som rett og slett HATER tannlegen..

Ingen vei tilbake...
Tar ikke opp munnen uten bedøvelse ! Ja ja må vel få se først hva det er å gjøre,sier han og tar frem den ekle ekle pirke saken sin ,og så er vi igang...
ÅÅ! nå er jeg bare så lykkelig er ferdig hos tannlegen
og det er et helt år til neste gang :))
Når jeg først er i Grimstad tok
jeg turen innom Kenza som bare har såå mye flott..
Men denne gangen ble det bare med titten

tilbake til Arendal,og butikken min...

så rart at jeg har drevet nå i over 2 år..

Kaninene bor i en vidunderlig hule
bak en lillebitte bakketopp -- Der er søstre og brødre,nevøer,kusiner
og en hel familie.. -Hver morgen vekker de solen,
før den står opp. -
- Og om aftenen spiser de stjernedryss -
- med varm melk av sølvskje....
SÅ er det kommet flere varer fra den nye leverandøren
MILLE MOI
Denne skjønne rammen i jern med det skjønne båndet på
Her er den samme rammen igjen men i sink..
Hjerter i sink i 3 forskjellige størrelser,hjertelykt og kurver..

Var ikke disse koselige ?
ligner på små fuglehus men er til telys.
Sink bokstaver : LOVE !
I morgen skal det bli et nydelig vær her på sørlandet,og jeg har fri..
Så planen er igrunn å ikke å gjøre noe !
Bare nyte dagen :) -
-Og med denne hvitveisen ønsker jeg dere alle
kjære lesere en rikig god vår !!

















18 kommentarer:

  1. for ein herleg butikk!!!! skulle ønskt det ver fleire slike her so eg bur!! må vere vanskeleg komme utatt derifrå med tomme hender :)
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Hei sann:)

    Godt å ha deg på nett igjen, har savnet deg:)
    Har forsøkt å ringe og melde deg i dag, men vi snakkes i morgen....

    Fine bilder du viser, utrokig søte kaniner:)

    I dag kom det masse fint fra Noa Noa, så du må snart ta turen igjen:)

    Ha en super fin fri dag i morgen:)))

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Hei:) Så koselig at du er på nett igjen.....tannlegen, uff,ja er helt enig med deg...bare hater det årlige besøket, er så lykkelig når jeg går ut den døren og vet at det er ett heeeelt år til neste gang:) Så masse flott du har fått i butikken din nå, farlig mye fint:)kommer snart hen og titter igjen. Ha en fin dag Klem:)

    SvarSlett
  4. Hei igjen:) Måtte bare takke for veldig koselig kommentar.... og du har helt rett, mange av de tingene jeg har i hjemmet mitt har jeg kjøpt hos deg, bla "post-hylle" settet,fra Jeanne d'Arc (hylle,bord og 2 stoler),kanskje du husker meg da??gleder meg alltid til jeg skal hen og myse i butikken din:) Ja, det er sjarm med gamle hus, vi skal til med en omfattende resturering på vårt hus, bygge på og heve taket bla, men håper så at vi klarer å bevare en del av det gamle, bla noe av tømmerveggene, bjelkene i taket.... Vi venter på byggetillatelse fra kommunen, har ventet i 8 mnd nå....er litt utålmodig og ser også at huset sårt trengs å gjøres noe med både inne og ute, og jeg har jo snart ikke plass til alt det fine jeg har kjøpt(huset er bitte lite), hos deg bla:)

    SvarSlett
  5. Heia...
    Ja no var det kjekt å sjå at du komt deg på nett igjen:-)Å det er så kjipt å vere uten pc,det veit eg alt om.Min var på rep.i 7 veker:((
    HeHe,sorry....måtte flire litt eg da når eg las at du hater tannleger:-.))) Ja det er nok ikkje det kjekkaste oss skal gjere,men eg er no litt glad oss har dei da;))Eg har aldri vore redd dei,men det er nok for at eg har ikkje gjort der noko anna en å pusse dei siste 27 åra,da hadde eg eit lite hol ( det er heilt sant)..Eg har nok vore heldig:-)
    Å alt det fine du har i butikken din da,ein sånn butikk ein berre kan gå å nyte freden og roen i ...!
    Ha ein fin dag,nyt den!
    Klem til deg!

    SvarSlett
  6. Nydelig!

    Kommer snart innom butikken igjen, ha en strålende, varm og deilig dag i solen!!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  7. jEG KOMMER OGSÅ INNOM .
    Jeg liker butikken din SÅÅÅÅ godt.

    SvarSlett
  8. Hei og hopp!
    Tannlegen er du tydeligvis like glad i som meg ...uff og uff!

    Nydelige bilder , det er virkelig en perle du har :)

    SvarSlett
  9. hei hei.
    fine bilder du la ut, har lyst til å handle alt i butikken, men men... =)
    det ble kjempefint med de to kurvene jeg kjøpte av deg igår til å ha magasiner i, hang de rett vedsida sofaen så bladene er lett tilgjengelig.. =)=) jeg sender deg bilde etterhvert.
    håper du har hatt en fin fridag, det har vært flott vær! =)
    ha det fint så lenge, du gjør en flott jobb med butikken og bloggen! =)
    Hilsener fra Lillian.

    SvarSlett
  10. Hei på deg Lillian,så fint at det ble bra :))
    håper du for tid til å nyte det flotte været-
    Du er slik en gild kunde atte :))

    SvarSlett
  11. Hei og takk fro hyggelig tiit inne hos meg:-) Og så artig å se butikken din, den er jo bare knallfin!!! Jeg var inne hos deg og handlet da jeg var på et seminari Arendal for 1 år siden, husket den som en knallfin butikk med masse flott! Kjøpte en vase der:-)Hehe,verden er ikke stor!

    God helg tilbake, mvh Marianne

    SvarSlett
  12. Hei! Takk for hyggelig hilsen!! Så flott blogg du har!! Nydelige bilder fra butikken din! Har lyst på alt;)

    Ha en strålende helg!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  13. Virkelig en flott butikk du har! Så flotte ting! Akkurat min smak. :)

    SvarSlett
  14. Tenk, eg har oppdaga butikken din for berre ca 1 mnd sidan, og så har du hatt den i 2 år! Synd for meg, for det var kjempemykje fint der. Kjem garantert tilbake;)

    Ha ei flott helg.

    SvarSlett
  15. Hejsan...

    Och tack för titten..välkommen åter!

    Och vilken mysig butik du har med en massa fina saker!!!!

    HA´en skön söndag!
    MiaMaria

    SvarSlett
  16. Hei Frøken!
    NÅÅ skjønte jeg hvilket "hjertefat" du mente.. Hallo... jeg er litt treg....

    Du mente rett og slett det hvite serveringsbrettet. Med hjertehull. Ja, det er "nytt" det. Ganske da. Kjøpte det i en blomsterbutikk for noen år siden. Det var rødt. Men jeg har malt det hvitt.

    Var vel egentlig ikke stort hjelp i å få sagt dette...
    Men kanskje du kan finne lignende eller LAGE SELV?!!!

    Ha en kjempe fin mandag.
    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  17. Så nydelig du skriver....
    Innlegget over her var så vakkert...

    For en herlig butikk du har.. Tror jeg må ta meg en tur til Arendal ;) Nyydelige bilder...Likte så godt den hvite rammen pluss myyye mere ;)

    Ha en herlig dag i solen :))
    Klem,Kari

    SvarSlett