mandag 25. januar 2010

Tenkte å vise dere noen stemningsbilder fra krasilnikoff

Når jeg tenker meg om..Må jeg bare si det..
Jeg har mange mange skjønne leverandører,og
jeg er så glad i dem...
Denne lille leverandøren har det jeg kaller
Det lille ekstra;))

Mye av det dere ser på disse bildene
kommer inn i min
lille hule ;))

Knotter,jo det er en gild ting,ønsker du en liten
fornyelse så er saken enkel;))

Denne er jo så vakker..
med fransk tekst.



Små koselige lys lykter
til de deilige sommer kveldene..

Emalje bokser
noen av de er også fine å bruke til kaffe eller te

Kort holder
mange forskjellige varianter
så fint å tvinne en blomster ranke i den
Etasje fat
også fin til litt frukter

Puter i litt landlig stil
Og med denne store
glass klokken på et nydelig stett fat,
ønsker jeg en ny dag velkommen !










18 kommentarer:

  1. Oj, her var det mye fint! Igjen: Jeg skulle ønske jeg bodde i nærheten, for da hadde jeg nok VALFARTET til drømmebutikken din! Lyktene på det øverste bildet minner om noen jeg kjøpte hos Søstrene Grene rett før jul, og som jeg har blitt veldig glad i!

    En fortsatt fin uke ønskes deg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. hei å god morgen vennen.gleder meg til dette kommer i din lille hule.
    masse fint du har,
    å jeg gleder meg til våren,
    nå har jeg bare denne uka igjen å jobbe..
    ønsker deg en fin dag
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Mye flott her, ja!Syntes den glasslampen i vinduet var søt. Hva er prisen på den?

    SvarSlett
  4. Oi så mye fint !!!!
    Gleder meg til vår og sommervarene kommer i butikkene :))
    Hørte av Sylvia at du har en liten benk til salgs i butikken din.. Hvor mye koster den ???

    Ha en fin dag min venn :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Så mye fint du viser oss!
    Skikkelig lekkert! Får lyst på alt, jeg;)
    Ha en god dag og klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Så mye fint :)) Blir gøy å se nye varer komme inn :)

    Ha en fin dag, klem fra meg

    SvarSlett
  7. Åhh,så mye fint :) Gleder meg til vår nyhetene kommer i butikken... Ikke lenge før du er klar for messe, sikkert masse fint å se...
    Veldig rart å ikke skulle reise innover,første gang på 6 år, men sånn er det når jeg har valgt å ikke jobbe i butikk ...
    Du må bli tilhenger du også så du kan gå inn å les hva tilhengerne skriver. Ett spørsmål, sender du varer?
    Du må ha en kjempe fin dag :)
    Klem.

    SvarSlett
  8. Åh så mye lekkert.. Den nederste var helt min smak.

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  9. Heisan...Så utrolig mange vakre ting og spesielt glassklokken ;) Gøy med knotter, kan forandre det enkleste møbel. Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  10. ÅÅÅÅ så mye lekkert... man blir helt salig av alt det vakre..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  11. Hei Mariann:) Så utrolig mye vakkert du viser, kan nesten ikke vente til du får de nye varene inn i din "lille hule",min drømmebutikk, falt for flere ting her:))Er så heldig å bo i nærheten av din butikk... Lykke til på messe for det er vel nå i disse tider? Det må være så fantastisk moro å få være med på disse messene og titte på alle de lekre,vakre og fine tingene:)) Ha en fortsatt fin tirsdag.Klem
    PS!! Kjempefint bilde av deg:)

    SvarSlett
  12. Så mye fint..
    SKAL innom butikken din i løpet av våren.Synes også det var moro med bilde av deg

    SvarSlett
  13. å så mycket fint du har och en mysig blogg
    kram Jeanette

    SvarSlett
  14. Nydelig! Det må være så morsomt, og kanskje spennende, å velge varer!
    Artig med bilde av deg, akkurat som vi kjenner deg fra butikken!

    SvarSlett
  15. Underbara saker! Vill ha, vill ha, vill ha! Och det där flaggspelet... vimplarna du vet. Jag tror jag blev kär!

    Kramis Lisa

    SvarSlett
  16. Åå, så mye fint! De lyktene var utrolig søte!! Når får du dette? På tide med en bytur snart igjen skjønner jeg! ;-) Klem

    SvarSlett
  17. Hei hei.Nydelige bilder som alltid.Ha en god dag.Klem fra Sissel

    SvarSlett
  18. Hei, har ikke vært på besøk hos deg tidligere men skal si det var mye lekkert her!

    Tror jeg hadde blitt fattig om jeg jhadde bodd i nærheten av butikken din... *ler* :)

    Onsdagsklem fra Perlemor i Lofoten ;)

    SvarSlett