torsdag 14. januar 2010

En ny dag...

En ny dag..
Nye muligheter..
Men dagen for meg,i dag..
Nei jeg skal ikke gjøre stort.I dag skal jeg nyte fri dagen
og være ganske såå lat..
Jeg trenger det rett og slett,
etter en hektisk jul
Må jeg rett og slett prøve
å få tilbake overskudd og ikke minst
inspirasjon som en VIRKELIG
trenger når en driver butikk

Jeg skal kose meg med en varm stor kopp te,
Se litt i blader og kataloger
og ta dagen som den kommer
Gangen min er igjen kledd i en blå drakt,sommer
kurven står klar og minner på at våren
er på vei ;)






25 kommentarer:

  1. Nyt dagen Mariann, deilig å kan ta seg litt fri, det trenges av og til. Det er ikke noe 9 til 4 jobb å drive butikk, og fri må mann ha for å ta seg inn igjen.
    Tror det er litt problemer at ny innlegg vises på bloggene,i alle fall våre to blogger. Laget ett innlegg i går men det er det forrige innlegget som vises.. Kjedelig...
    I dag har jeg også en rolig dag, har Marius hjemme og vi bare koser oss :)
    Ha en fin dag videre:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Hei igjen:)
    Nei jeg vet ikke hva som kan være galt, men kjedelig er det i alle fall. Vil jo at alle skal se når det kommer nye innlegg...
    Klem..

    SvarSlett
  3. Hei Mariann, det er utrolig kjedelig og irriterende når det nye innlegget ikke legges ut på sidemenyene!
    Jeg har hatt litt slike problemer i perioder, tror ikke man selv kan få gjort noe med det.
    Mine innlegg vises først noen timer etter at jeg har sluppet de....tror det er blogspot som har problemer, vanligvis rettes slikt opp i løpet av noen uker(!)

    Sist gang husker jeg at det hjalp å gå inn igjen og trykke på publiser en gang til og deretter skru av maskinen eller logge seg ut. Da jeg skrudde på maskinen/logget meg inn igjen, hendte det at alt var i orden.

    Ønsker deg lykke til, tipper at ting ordner seg i løpet av en tid....

    Var forresten innom butikken på tirsdag, men da stod moren din i kassa - bra at du får litt fri, det trenger vi alle sammen innimellom!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  4. Hei:)Takk for tipset men Ib har jeg. Reiser til Danmark snart, hvor en god venn av meg som igjen har en venn som har en flott butikk. Ønsker meg no nytt da jeg synes mange ting går litt igjen. Håper du har hatt en deilig fridag.
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Hei igjen, ja jeg limer på alle posene. Mye arbeid men det er fin reklame for butikken.

    SvarSlett
  6. Hej hopp vännen!!

    Vilken fin blogg du har!!! =) Kul att hitta hit!! Tack söta för din gulliga kommentar på min blogg...=)

    & ha en härlig helg!!
    kramar Malin

    SvarSlett
  7. Så koselig med en fridag da Mariann,
    håper du har nytet dagen :)
    Skjønner godt at du trenger litt fri etter en hektisk jul ja.
    Kom til å tenke på noe.
    Hvordan ble korset dit egentlig, har du malt den?
    Du må i tilfelle legge ut bilder,
    er nysgjerrig på resultatet :)

    Klem Anja

    SvarSlett
  8. Takk for herleg innlegg:)
    Å ja,ta no og slapp godt av:)
    Eg fann iallefall inspirason etter å ha vore innom deg her;)
    NYYYDELIGE bilder:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  9. Håper du har fått kost deg skikkelig på fridagen din.
    Klem :O)

    SvarSlett
  10. Ja, jeg så det etter du sa det min venn , men jeg vet da søren jeg hva det skyldes ....hmm! Kanskje vi blir hivd ut , haha!

    Jaaaa, det er så skjønt med en fridag innimellom . Jeg har ikke vært på jobb siden fredag ...grrr , ikke helt frivillig akkurat .-
    Her har hele huset nå hatt spysyken , grrrrr , så lite søvn så ikke akkurat en tiltrengt friuke , hoho!!!

    Skal du til Lillestrøm ? Klem A

    pS KOSLIGE bilder av gangen din :)

    SvarSlett
  11. Ja en fridag er tingen.rett og slett.Trett etter julen,ja det er helt naturlig.Selv om vi liker den så er det masse å styre med.
    Ønsker deg en super helg

    SvarSlett
  12. Ååå for noen herlige bilder :-) Helt nydelig..
    Ha en flott helg.

    Klem fra meg,..

    SvarSlett
  13. FIne bilder.
    Håper inspirasjoen kommer susende med lengre dager :-)

    SvarSlett
  14. Håper du fikk den koselige dagen du beskriver! Garantert fortjent, for så veldig lat kan du ikke være - i alle fall ikke om mang skal dømme etter bildene. Flotte!
    God helg!

    SvarSlett
  15. hei mariann.
    herlig koselig innlegg,
    håper du fikk en nydelig fridag,ja jeg har sett seg i julestria,å det ar sååå mye du og din mamma hadde å gjøre,godt å ta seg inn igjen da,
    jeg sliter om dagen,men det går for en stund..
    kommer kanskje innom deg lørdag,
    du har det såå fint vennen,fine bilder.
    ønsker deg en fin fredag kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  16. Så koselige bilder du viser :-) Virkelig flott hos deg. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  17. Hei:)Å takk for kos helsing frå deg:)
    Min favoritt er vel amber honey,sidan eg stadig velg den;)
    Prinsessene vil alltid ha rose dufta i si stue:)
    Er så glad i desse produkta:)
    Ønsker deg ei god helg:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  18. Hei igjen og god fredag til deg;)
    Du har et så nydelig hjem, har jo bare sett alle de nydelige bildene på bloggen og den fantastiske butikken din og kan jo bare tenke meg hvordan det er hjemme hos deg;)
    Også bor du jo i en perle av en sørlandsby også da!!
    Liker godt det blå hos deg, det minner meg også om varmere dager..vår og sommer;)
    Ha en fin helg!!
    Monica

    SvarSlett
  19. Hei Mariann:) Så kos at du likte endrigene jeg hadde gjort på bloggen,var litt spent på om det så litt rotete ut med 3 kolonner,men foreløpig kun fått positive tilbakemeldinger og det er jo kjempemoro:)) Er så glad for slagbenken jeg fikk til jul, det ble så utrolig koselig i stua, på sikt skal jeg ha den på kjøkkenet, når vi en gang får klarsignal fra kommunen, som jeg snart gir opp:(( Men uansett du spurte om den var gammel eller ny og den er ny, ble kjøpt på Løddesøl galleri...akkurat nå kommer jeg selvfølgelig ikke på fra hvilken leverandør. Har tenkt meg en tur innom butikken din i morgen, skal du på jobb?? Håper virkelig du har flere igjen av det nye magasinet fra jeanne d'arc:)) Og mer igjen av det kremhvite servicet. Nydelig innlegg av gangen din, du har det jo bare sååååå fint:))Klem

    SvarSlett
  20. Benken er 1,50 lang. Supert at du holder av et blad til meg, gleder meg til å titte i det:)) Men så dumt at du var utsolgt for servicet... er det noe du kommer til å ta inn igjen??

    SvarSlett
  21. En trenger virkelig sånn dager innimellom!! Så vakkert hos deg,likte så godt den benken i gangen med masse fin pynt på. I morgen skal jeg pynte meg med ny kjole ja..:)
    klem og god helg

    SvarSlett
  22. Herlige bilder:)Heilt nydelig..:)
    Ønsker deg ei fin helg
    Klem Nina

    SvarSlett
  23. ...og glemte å si at kjolen er vårens..

    SvarSlett
  24. Ååå så mange flotte interiør-bilder!! Du har det bare lekkert hjemme hos deg. Ikke rart du koser deg:o)
    Ha en nydelig helg!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  25. Hei og takk for koselig kommentar ! Kjempefine bilder du viser !! Skikkelig inspirerende å lese gjennom bloggen din, ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett