lørdag 29. august 2009

En utfordring hos Emmeline..

Hei igjen alle sammen !
Så hyggelig at du tok turen innom ;)
Tok en utfordring hos Emmeline her om dagen og det gikk
ut på å remse opp 10 ting som bloggen mest handler om...
Det var faktisk ikke sååå lett,jeg er jo ganske ny
så har vel ikke skrevet
så mye om verken det ene eller andre..
Men her er det som bloggen vil handle mest om :))
NR 1
BUTIKKEN MIN !
NR 2
SJABLONGER ;)

NR 3
HJEMMET MITT !

NR 4
SKJØNNE SKJØNNE MAILEG
KANINER OG NISSER...

NR 5
LEVERANDØRENE MINE ;))

NR 6
OG GLOGGER....

NR 7
HAGE OG UTELIV :)))

NR 8
-MEN IKKE MINST
JUL!!!!!
ELSKER JUL
NR 9
VENNER !

NR 10
BURLIGH
-SOM STÅR MITT HJERTE SÅ NÆR ....
OI,NÅ BLE DET LITT OVER -10
OK FÅR TA DET MED..:))
NR 11
SKJØNNE SKJØNNE
GREENGATE...
har ikke greengate i butikken men romantikker som jeg er
såå pryder mitt hjem det ;)
SÅ TIL SIST..
TUSEN TUSEN TAKK KJÆRE SYLVIA(HJEMMEBEST)
FOR DEN SKJØNNE BOK JEG FIKK
AV DEG :::;))
HÅPER DETTE VAR GREIT,EMMELINE;))
OG TIL DERE ALLE SAMMEN
SÅ ØNSKER JEG DERE ALLE EN FORTRYLLENDE
SØNDAG !
KLEM MARIANN ;)))











10 kommentarer:

  1. tusen takk for kommentar min venn,å takk for takk for bok,ja de bøkene er skjønne,men det er jo du å.flotte ting du her skriver på din liste,ønsker deg og dine å en fantastisk søndag.klem fra sylvia.ps.ikke satt opp sjalong ennu,ble litt maling på en sjenk.

    SvarSlett
  2. så kjekt å lese hva som opptar deg og jeg ser vi har masse til felles hihi:) Syns dete r såå kjekt å se fra din butikk og skulle ønske deg var nærmere meg. Ønsker deg ei videre skjønn helg:) klem monica

    SvarSlett
  3. Hej Mariann!

    Oj oj oj vilka fina bilder du har på sidan din idag. Och så vackert det där Burligh-servisen är.

    Javisst kan du beställa skyltar av mig om du vill. Jag säljer de från 139:-, 159:- och 179:- st. Om du skulle beställa ett antal så kanske det inte blir så dyrt med frakt och du kan nog sälja för minst det dubbla eftersom det är dyrare i Norge. För ni tjänar ju bättre än här i Sverige, hihi-
    Men vad menar du med nostalgiska bilder? Och du...jag kan ju skriva på norska också. Jag kan ju fråga både mamma, mina systrar...och dig. Men då vet du vad de kostar styck så det är bara att beställa hur många du vill.

    Sen har jag gjort böcker också. Den kallas WC-boken och det är en bok som ska hängas upp på gästtoaletten så att dina gäster kan skriva i den när de sitter och uträttar sina behov. De är tillverkade både med upphängning och penna. De kostar 149:-/st, men om du beställer många kan du få dem för 129:-/st. Om du vill så kan du få en gratis av mig så kan du kolla hur den ser ut.

    Ha det så bra så länge


    Kram Inka

    SvarSlett
  4. god morgen mariann,takk for natta hilsen igår,idag kommer jeg igjen.mangler 2 knotter til sjenk jeg malte igår.så vi sees om noen timer .fra sylvia

    SvarSlett
  5. Hejsan Vännen! TAck för dina fina ord om vår bok, det värmer verkligen! Vi hade aldrig ens vågat drömma om en så fin respons!. Javisst finns det en dröm om att skapa yttreligare en bok, bok nr 2. Men just nu måste vi bara vila upp oss lite, umgås lite med våra nära och kära och fylla på med inspiration. Så vi får väl se...ler. KRAM Petra

    SvarSlett
  6. Wow.. Nå ble jeg tatt med storm her! :) Sååå masse fine bilder, og koselig blogg! :) Butikken din må jo være en drøm og drive!
    Jeg bor i Skien, og skjønner jeg må ta meg en kjøretur til Arendal før jul.. For å bruke litt penger hos deg! :)
    Linker deg til listen min jeg, så jeg kan følge med deg.. :)
    Klem fra helt betatt! :)

    SvarSlett
  7. hei igjen min venn,ja den tavla med så fine sokker og kjole er jeg veldig glad i....lurer på hvem som har tegnet den hmmmm..den er skjønn.knottene passet så fint,som om de bestandig har vært der...ha en god kveld.

    klem til du fra me..

    SvarSlett
  8. hei igjen å tusen takk for hyggelig kommentr,så du e våken ennu?sånn som du jobber om dagen trodde jeg du falt sammen om kvelden,ja liker det i trappa jeg å,gro som skrev det,å kaffekjelen kler den kasserollen jeg kjøpte hos deg.du må ha natti natti min venn,sov godt og drøm søtt..
    fra sylvia

    SvarSlett
  9. Hei :-)

    Gøy å lese om deg! Elsker Burligh :-) Men eier desverre ingenting av det... Vet du om de selges flere steder i norge? Har søkt på nettet men finner deg..og noen utenlandske...

    ha en fin lørdag :-)

    SvarSlett