mandag 17. januar 2011

Januar..Januar..

Tenk,Julen er igjen over..
Et nytt år står der urørt foran oss..
Lurer på hva det nye året vil bringe..
Kjære Dere,
jeg lover jo så mye ang Bloggen,
Og ja jeg vet det går litt tregt med meg,
men denne gangen skal jeg ikke love å
bli en bedre blogger,
jeg får bare ta det som det kommer;))
IB.LAURSEN...
Gleder meg virkelig til å treffe dem på Interiør messa ;))
ALLTID så mye fint,og en av
de koseligste standen ,har DENNE
LEVERANDØREN!!
Får virkelig litt sånn
vår fornemmelse av disse bildene :))

Trenden blir mye av det samme
koselige nostalgiske
Ja sånn jeg liker det ;))
kommoden er jo bare kjempe koselig,
elsker alt med sånne små koselige
skuffer ;))
Masse til bad vil igjen komme inn
i butikken,
denne serien dere ser her,
er jo en av kjenne merke til Ib.Laursen
Sink vil også forsette..
Å jo,jeg gleder meg virkelig til våren..
OG vet dere hva ??
Den kommer snart ;))
Ha en god god ny dag
Kjære Alle Dere
KLEM





16 kommentarer:

  1. God kveld, god morgen og godt nytt år!
    Det var jammen hyggelig å se litt nytt fra deg igjen!
    Det er så lenge siden jeg var i Arendal, at jeg var slett ikke sikker på om du fortsatt holdt koken når vi ikke så noe til deg på bloggen. Men, det gjør du tydeligvis, og godt er det :-)
    Hyggelig med noen vår-tegn! Vi har masse snø, alle helger er opptatt og veiene er no' isete kaos, så det blir nok en stund til neste Arendalstur enda, men jeg kommer en vakker dag!
    Alle gode ønsker for det nye året til deg- klem fra Liv

    SvarSlett
  2. Hei.Så koselig å se så fine bilder.Alltid så koselig når du legger ut noe på bloggen din.Kommer innom deg en dag,har ett gavekort som jeg fikk av svigermor til jul.Gøy å få handlet seg noe nytt.klem fra Signe Karine.

    SvarSlett
  3. Så koselig å se alle de fine bildene. Ja jeg skjønner at du gleder deg til messa ;o) Kommer innom butikken når jeg er i Arendal neste gang. Da må vi få til en vinkveld hos Sylvia ;o) Kos deg på messa og ha en flott uke.
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  4. Hei på deg vennen. Så koselig med nye bilder på bloggen din, Ja som jeg sa til deg i dag så var det din blogg som fikk meg til å begynne med dette.Det var koselig å innom butikken din i dag, ja det er det alltid he he.Ta vare på deg selv, ønsker deg bare godt. Klem fra Sissel.

    SvarSlett
  5. godt nytt år!
    koselig m livstegn på bloggen din,hihi-men det er da positivt med mye å henge fingrene i,særlig i jul og etterjuls tidene.
    klem og god dag karin

    SvarSlett
  6. hei hei vennen.
    skal si det kommer mye fint til våren,
    veldig koselig at det kom noe fra deg igjen.
    man kan jo ikke få tid til alt,
    syntes du er flink jeg,
    bestandig hyggelig å titte innom deg i byen å på bloggen.
    ha en fin januar vidre,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. Ja her var det mye fint..i herlige vårlige pasteller..

    dette liker jeg kjenner jeg..

    klemmer 0))

    SvarSlett
  8. Hei..
    Herlig og se noen bilder fra hva som er i vente utover. Etter julen og alt julepynt gleder enn seg til vårnyheter.
    Gleder meg til å se messebilder så jeg håper du kommer med innlegg etter hvert når du har vært der:)

    Kansje kommer det nok kult til badet ettersom vi har startet med å lage nytt bad så er jeg veldig på inspirasjons jakt:))
    Ønsker meg et kult håndklestativ.
    En får bare smøre seg med tolmodighet og se hva som dukker opp:))

    Kos deg på messa.
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Heisan Marian, så utrolig nydelige bilder du viser, Ib Laursen har så mye vakkert.
    Den hvite benken med alle skuffene, er det noe du har hos deg? og hvor mye sånn cirka koster den? Den var bare knall lekker.

    Koselig med et innlegg fra deg igjen,

    Klem Ine

    SvarSlett
  10. Hei på deg ♥
    Er bedre å bare ta det som det faller seg :)
    Er jo mye å tenke på alt på en gang :)
    Men alltid like koselig når det kommer et lite innlegg fra deg :)

    Ha en nydelig uke ♥
    Klem Tina

    SvarSlett
  11. hei på deg!

    så koselige vårbilder du kom med idag.... kos deg på messe, og ta med masse slikt herlig hjem! :)
    Jeg gleder meg til neste gang jeg skal innom deg og shoppe litt igjen... :) vi ses snart!

    hilsener fra Lillian.

    SvarSlett
  12. så mye fint!
    gleder meg til våren!

    klem!

    SvarSlett
  13. Hei.Så mye fint.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  14. Så godt å høre fra deg
    Savner deg her vett du
    Kos deg på messa, må være utrolig gøy å se hva som kommer
    Håper du viser oss mer etter hvert
    Klem marianne

    SvarSlett
  15. Hei igjen! Nei, slett ike lett å få til bloggingen når en jobber hver dag. Skal heller ikke være noe press da! Håper du har hatt en flottt jul, med godt salg. Ønsker deg også en fin helg:))

    SvarSlett
  16. Unerbara bilder. Ja, IB Larsen har så vackra saker.

    Trevlig kväll på dig

    Kram Inka

    SvarSlett