torsdag 19. mars 2009

Gratulere Anita med den flotte butikken !

Så fint og koselig det har blitt hos henne,og så mye fint barne tøy også ! De rosa barnestøvlene må jo være en liten pikes drøm på regnfulle dager..
Jeg har en annen lidenskap også... klær! ,
sånne som ser litt sånn gammeldagse ut og er romantiske..
Noen gander tror jeg nok at det kan bli litt for mye av det gode ..underskjørt.knestrømper,sjal...hehe ,men JEG synes det er såå koselig !
En av mine favoritter er Tina Wodstrup,Alltid masse detaljer på klærne
og så er hun litt billigere en de andre merkene i samme sjanger.
Så i dag var turen kommet til butikken Anita er daglig leder av: Kenza .
Hun har gjort en kjempe jobb så jeg håper virkelig sjefen hennes ser at maken til daglig driver skal han lete lenge etter!
Dere finner henne på bloggen hennes "duse drømmer "



Denne jakken falt jeg for,deilig deilig å gå med,kjempe myk..
knappene er hvite perler....


ÅÅå den var bare så fin på! minner meg litt om sånn bomull stoff var før i tiden .Litt vanskelig å se men den går i
tynne striper.hvit og lys lys rosa
Bak på ryggen er det bånd som som du knytter for å stramme.
SÅ jeg måtte bare ha den ...



Denne jakken var bare skjønn med disse detaljene ,den er ganske lang og er i 100% polyester Jeg har den gamle modellen som hun hadde i fjor .men den har ikke blomster.






Så sjalet da,fra Noa Noa og smykke,jeg er jo så glad i hjerter...
Sånn da fikk jeg brukt masse penger ,så HELDIGVIS er jeg på slankekur for nå har jeg ikke penger igjen til noe sjokolade de neste mnd he he.
Med dette ønsker jeg dere en god natt med mange søte drømmer...




3 kommentarer:

  1. Sååå mye lekkert du har kjøpt deg... Nydelige klær som jeg og kunne hatt :)) Herlige farger...
    Tror jeg må ha meg en tur østover ;) Har så lyst til å besøke både din og Anitas butikk :)))

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)
    Så koselig du skriver:)
    Det ble litt flere klær på meg ja... Farlig når det kommer så mye fint på en gang..
    Det er godt jeg har litt timer denne måneden..

    Du må ha en super fin helg:)

    Klem A nit

    SvarSlett
  3. Ååå, så fint det var blitt der! Jeg må komme meg til Grimstad en dag skjønner jeg! :-) Kjempesøte klær du har kjøpt deg! Ha en fin helg, nyt den deilige vårsola!! Klem-Mia

    SvarSlett